Bij jou als nieuwe klant maken we vrijblijvend kennis. We komen op de door jou gewenste locatie en maken een inventarisatie van het netwerk met alle daarop aangesloten systemen. Op deze manier kunnen we een goede inschatting maken van wat benodigd is en welke risicofactoren er aanwezig zijn. Dit alles voor een optimale gezondheid van jouw digitale omgeving!
Ondersteuning op afroep
Hulp wanneer je het nodig hebt. Hiervoor is het invullen van ons contactformulier voldoende. We nemen dan spoedig contact op om de situatie in te schatten, en te bepalen wat benodigd is. We kunnen op afstand adviezen geven of je problemen oplossen. Als dat niet voldoende is, dan maken we een afspraak en komen we bij je langs. Heb je een spoedvraag, aarzel dan niet om ons te bellen!
Periodieke ondersteuning
Systemen hebben onderhoud nodig. Daarom bieden we de mogelijkheid om periodiek onderhoud voor jouw systeem thuis of van je bedrijf in te plannen. Per systeem neemt het onderhoud gemiddeld een halfuur in beslag. Bij intensief gebruik adviseren we om minimaal eens per kwartaal je systemen te laten controleren op fouten, updates, beveiliging, en eventuele andere mankementen. Wil je hierover meer informatie, vul dan ons contactformulier in!